Funderar!

Nu får ni som läser hjälpa mig.
 
Ridtravarföreningen  har Trab-tävling i slutet av oktober. Trab innebär att man löser olika förutbestämda problem på en bana. Tex. flyttar äpplen från hinderstöd till en hink, rider slalom mellan koner, gör halt över en bom, rider igenom en smal passage osv.
 
Jag är ju så himla sugen på att ha nåt mål att rida för och komma iväg på nåt skoj. Disa känns ju riktigt fin nu och vi skall på återbesök om två veckor och jag antar att jag får börja trava och galoppera då. Naturligtvis får jag ju vänta på veterinärutlåtandet  för att se om jag får rida mer riktig.
 
Men ska jag ens tänka tanken på att åka på tävlingen? Vad tycker ni? Kommentera gärna!
 
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Åk! Eller i alla fall sikta på att åka :) det låter ju hur kul som helst!

Svar: ja, det låter bra! jag får väl börja träna lite sånt! tack.
Katta

2 Sussa:

skriven

Det är klart att du ska satsa på det!😀

3 Sussa:

skriven

Det är klart att du ska satsa på det!😀

4 Sandy:

skriven

Åk för fan! 😄 Sikta på det iallafall. Sen får du ju se vad veterinären säger 👍

Kommentera här: