Vår och tiden springer iväg!

 
 Nu blev det sådär igen...
 
Ja ja, nya tag som gäller!
 
Disa har varit lite knackig det sista, KAN också sitta i min hjärna men men.
I måndags var hovis och skodde igen och efter det tycker jag att hon känns mycket finare. Igår longerade jag henne för att verkligen se hur hon såg ut och det var ingen fara alls tycker jag.
 
Annars har vi varit ute på skrittrundor det mesta. Min ridenergi har tydligen försvunnit och jag har mest pysslat och grejat, men jag tror att jag snart är på G igen.
 
Nu går hästarna på grönbete hela dagarna och får bara frukost och kvällsmat inne. Vädret är inget vidare, regn och nån solglimt här och där. Får verkligen hoppas att de ljumma varma dagarna snart kommer.
 
Här får ni de senaste korten! Sur häst, glad häst. Tömkörningbilder m.m
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: