Tips!

Jag har ibland svårt att hitta ridkläder som passar, kan jag lätt erkänna!
 
Ridbyxorna är för korta i grenen, halva ändan syns när man hoppar upp på hästen eller böjer sig ner för att kratsa hovarna, tröjorna är för tajta osv...
 
I går letade jag runt efter en snygg tävlingskavaj men jag insåg att det fanns inte i min storlek.
 
Till slut tröttnade jag och googlade lite!
 
Då hittade jag denna sidan: TeamBanan och blev jättelycklig! De har kanske inte så jättestort utbud men det finns mer att välja på än allt annat jag sökt på tillsammans!
 
Jag har beställt en jacka, ni får en recension på det senare!
 
 
Idag tog vi en skrittur ut i skogen, tyvärr kunde vi inte trava då snön klampade något otroligt... trots snösulor! Det bästa var att jag hann ut och rida på en veckodag! Nu är det ljust till efter fyra! Underbart!
 
Jag köpte även en ny sort lusern utan melass, vi får se vad damen tycker om det!
 
 
 

Kommentera här: