SKITVÄDER och spännande saker på G

Jaha, vad ska man skriva om? Det enda som sker är att det blåser, blåser, snöar och regnar på tvären. Det blir inte så mycket ridet då. Därför har jag inte uppdaterat här på ett tag.  Vi har haft påhälsning av stormen Egon som fällde en del träd och skapade lite kaos.  Jag tänker att det inte är så intressant att läsa om att jag åker ut till stallet och tänker rida men att vädergudarna inte har varit på min sida de senaste veckorna, så därför har ridningen stått still.
 
Men jag är jättesugen på att sätta fart! För idag har jag anmält mig till ridtravar-riks i juni! Det går i Falkenberg och vi skall vara med i hoppning, dressyr, tömkörning och utställning. Jag har bokat uppstallning och hoppas att Sussa kan åka med mig! Annars får det väl lösa sig. Nu har jag något att se framemot och verkligen något att träna för.
 
Jisses, jag blir nervös bara jag tänker på det! Hahahaha! Det bästa är ju att Disa har varit med förut och kan detta bättre än vad jag kan ;) Men men, det skall verkligen bli kul!
 
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Vad spännande med tävling! Kommer så klart hålla tummarna för er :)

Kommentera här: