Storstädning!

Ljuvligt väder och solen strålar, vore ju kul att ta en ridtur men icke då! Hon är halt på morgonen och då får hon vila några dagar till. Jag såg ingen hälta när jag kollade på henne i hagen och hon gjorde ett galopprace när lunchhöet serverades. Ja ja, vi får se var det tar vägen. Disa är iallafall nöjd, för nu går hon och bästisen Bella ihop igen! Lyckan är total för båda damerna!
 
 
 
 
 
Jag riktar i alla fall in mig på att stryka mig från Riks, men vi får se.
 
Idag blev det iallafall storstädning i garderoben i sadelkammaren, byte till rena schabrak och rensade ur min stora låda på logen. Jag slängde gamla täcken som jag inte använder, benskydd, borstar och annat som inte använts på länge. Skönt att det är gjort.
 
 
Inser nu att jag borde tagit en efterbild också, men får väl bjuda på en senare!
 
 
Jag har också hunnit sola en stund på balkongen, hälsat på mamma och pappa, tvättat alla smutsiga schabrak och bara njuta av att göra det jag allra mest vill! Påsklov!!!
 
 

Kommentera här: