Bra service

Igår var det världens skitväder. Det regnade och blåste. Inget ridväder alls, så ridturen blev inställd pga vädret. Jag tror inte att Disa misstyckte.
 
Idag har Annelie ridit henne och hon visar ingen hälta! Imorgon håller alla tummarna för att det är fint väder, så vi kan sätta igång igen.
 
På hästmässan köpte jag ett nytt snyggt träns om ni kommer ihåg?
 

 
Tyvärr fastnade Disa med sidostycket i benskyddet, när hon kliade sig och spännet som bettet sitter i gick sönder. Det hände naturligtvis första gången jag använde tränset :(. Iallafall så har jag kollat med skomakare och sadelmakare runt om men ingen kunde fixa det åt mig. Jag letade runt på nätet och hittade Källquists som säljer Lippoträns. Jag mailade dem och frågade om man kunde köpa lösa sidostycken till tränset. Jag fick svar efter 5 min att det gick bra och att de skulle skicka iväg det. Idag kom sidostycken med posten, så imorgon kan jag använda mitt nya fina träns igen.
 
Ypperlig service från Källquist och jag skall med glädje beställa därifrån fler gånger!

Kommentera här: