Så var det idag!

Nu har värmen kommit tillbaka och idag har det varit en härlig sensommardag! Det märktes inte minst på Disa idag när vi red ut. Hon var lagom framåt, på gränsen till lite seg. En stor skillnad mot de senaste dagarna då hon har varit mer på tårna!
 
Disa är nu inne på nätterna, jag tycker det är mysigt att stalla in på hösten och gå och pyssla i stallet! Vi stallade in i mitten av augusti pga allt regnande och så är det, väderleken får styra.
 
Imorgon är jag hästledig, då åker Anneli till Disa.
 
Kolla på det här hästklippet, klicka här!
 
Coolt tycker jag!

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Det har varit perfekt väder nu sedan det slutade vara regnperiod! Alldeles lagom varmt.

SV: Micklem är en bra investering, så jag tycker absolut du ska slå till! Jag trodde inte att jag skulle märka någon skillnad i ärlighetens namn, men jag upplever att det har positiv inverkan på Katla åtminstone :) Disa behöver nog också ett ;)

Kommentera här: