Ledigt är underbart!

Visst är det helt underbart att få vara ledig några dagar så här på hösten! Att få möjlighet att ladda batterierna och göra det man vill, snart är det dags att ta tag i jobbet igen och det gör jag med glädje, men just nu gör jag bara det jag själv vill!
 
Idag åkte jag till Djur & Natur och till Hööks, för att se om det fanns nåt att shoppa. Jag kollade även in ett täcke som har vaddering i nacken. Klicka här! Det är kanonsnyggt men det har en söm i nacken och jag funderar på om det inte kommer att skava ännu mer på Disa. Jag åkte i alla fall till två hästaffärer utan att köpa ett endast dugg! Inte illa!
 
Efter det var det dags för stallet och idag putsade jag och gjorde iordning sadlarna, bytte voljockar, skurade sadelgjordarna, bytte till det nya bettet och städade mitt skåp! Skönt att få undan lite! Jag och Disa tog en promenad och det fick även bli en rejäl borstning eftersom hon rullat sig ordentligt.
 
På kvällen var jag och Sussa och tittade på Änglahoppet i Borås Ridhus, det är alltid kul att kolla tycker jag!
 
En härlig dag!
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Hur lyckades du åka från Hööks utan att handla något?! Vad är din hemlighet? ;)

Kommentera här: