Gnäll!

Nu ska jag gnälla!
 
Är så innerligt trött på att inte kunna rida! Jag inte att Disas sår läker fort nog... hon har ont av sitt täcke igen... Hon får ont på mankammen utav täcket och nu är hon jätteöm och jag vågar inte låta henne gå utan täcke, så jag har lagt en ihopvikt benpadd under bogskyddet, så får vi se om det hjälper. Åhhh, jag känner mig egentligen jätteegoistisk men vad jag längtar efter att sätta igång och rida!
 
Det är till och med så illa att jag kikar på hästannonser, jag funderar allvarligt på att skaffa mig en häst till, då kanske någon av dem är tillräckligt frisk, så att man alltid har någon att rida! Men har man råd med två hästar? Med min otur så är det säkert så att båda är skadade samtidigt!
 
Jag vet att det inte var längesedan vi hade tre hästar, men det var bara en att sko och ingen av dem åt särskilt mycket, så kostnaderna var ju inte särskilt höga...
 
Ja ja, nu har jag fått gnälla lite och nu håller vi alla tummarna vi har att Disas sår snart är läkt och jag kan ge mig ut och rida igen!
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Jag förstår din frustration! Jag hade också varit less om jag befann mig i din situation, så det är inte konstigt att du tittar på annonser... Men finns det hjärterum... är min devis ;) hoppas Disa kryar på sig snabbt.

Kommentera här: