Återbesök!

Idag kom Equieterapuet på återbesök och det kändes faktiskt rikitgt spännande att få höra om Disa blivit bättre eller om läget var oförändrat.
 
Han kände igenom henne och oj vad hon surade. Högg i luften och var allmänt otrevlig! Mycket sur dam!
 
 
När han hade känt färdigt konstaterade han en klar förbättring och det var bara 1/3 kvar att justera. Åh, vad glad jag blev. Han satte nålar i ryggen på henne som hon fick ha i ca 10 min.
 
(ni ser nålarna vid den röda pilen)
 
 
Efter det knådade han och klämde lite här och där och allt är ställt till rätta! Det behövs inget återbesök och nu är det dags att sätta igång damen!
 
Idag köpte jag ett täcke till och hoppas att det kommer att fungera bra, så hon slipper skavet! Jag valde ett på MyOne, klicka på bilden så kommer du till MyOnes hemsida!
 
 
Jag är nöjd med dagen och det känns som om att vi snart är på G igen och då till 150%!

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Vad är det för ET du har till Disa? Jag tror jag skulle behöva mer än bara massör till Katla just nu.

Kommentera här: