Bästa häst!

Disa är verkligen världens bästa häst... iallafall för mig! Vi har så himla roligt ihop. Hon blir glad varje dag när jag kommer. Möter mig nästan alltid när jag skall hämta henne i hagen och står lugnt och fint och njuter i stallgången när jag pysslar om henne. Hon skrittar på i härligt tempo när vi rider ut och tycker det är härligt. Vi har så trevligt ihop!
 
I fredags tog vi en tur i paddocken och det var riktigt länge sedan. Kanske inte så himla roligt när man bara får skritta och hålla sig på rakt spår men ändå kändes det bra!
 
Igår tog vi en härlig skrittur ut i skogen och när vi närmades oss stallet ville Disa inte riktigt gå hem, utan tyckte vi skulle fortsätta in på en annan väg. Men nä, vi fick allt styra hemåt ändå! Härliga, underbara häst!
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Hon verkar ju vara helt rätt häst för dig Katta, och du rätt människa för henne!

Kommentera här: