Pigg och glad!

Då var det äntligen dags!
 
Fixade de vanliga sysslorna och gjorde iordning Disa.
 
Idag red jag upp till Kristin, för att få sällskap på ridturen. På skogsvägen till Kristin finns det en bom som stänger av vägen, så det var bara att hoppa av för att kunna öppna och komma förbi. Sen fick jag traska en bit, innan jag hittade en sten eller nåt annat att stå på, för att komma upp igen ;) hahahaha! Iallafall mötte vi Kristin och Shakira och red grusvägen tillbaka. Disa var hur pigg som helst och var riktigt lycklig. Eftersom hästarna hade bra tempo tog inte rundan lång stund, så vi fortsatte att skritta förbi stallet, men då var det inte lika pigga hästar längre. Men vi vände efter ett tag och skrittade tillbaka.
 
En härlig tur trots att det var lite kyligt i vinden. Skönt att äntligen få komma upp på hästryggen.
 
Efter ridturen pysslade jag med Disa och satte på Back on Tracken.
 
Världens bästa häst!
 
Lite suddiga bilder från skogspromenaden, innan jag hittade nåt att stå på för att ta mig upp på hästryggen igen!
 
 

Kommentera här: