Gick ju sådär!!!

För några dagar sedan beställde jag ett par Tretorn ridstövlar. Jag har alltid varit sugen på ett par sådana och bestämde mig för att NU är det dags. Men det gick ju inte bra! Stövlarna var inte byggda för mina vader, annars satt de perfekt i foten. Ja ja, nu är det bara att fatta att jag kommer inte att ha några Tretorn ridstövlar! Så är det!
 
Härliga underbara ljus! Så skönt att veta att trots att man inte är hemma från jobbet förrän kl. fem så hinner man ut och rida i lugn och ro. Grejade och fixade i stallet, hämtade Disa i hagen bara att inse att jag hade världens mest brunstiga sto idag! Kisstant! Äckligt! Men det positiva är att hon inte ens surar när man spänner sadelgjorden. Underbart! Det finns en bra sak till, just nu kan ju damen gå utan täcke, så man slipper ett nerpissat täcke också.
 
Ulla och Oboy hängde med på tur ut i skogen och Disa verkligen älskade Oboy idag och tyckte han var det vackraste hon någonsin sett. Trots det skötte hon sig fint och det var en härlig tur ut i skogen!
 
Här är stövlarna som aldrig blev mina...
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Men vad trist att stövlarna inte passade! Jag kan inte ha stövlar alls, om de inte är specialbeställda, så jag har gett upp den drömmen helt :p

Kommentera här: