Full fart framåt!

Mitt i boxskurandet kom Ulla och frågade om vi inte kunde rida ut en sväng, naturligtvis ville jag det!
 
Hämtade damen i hagen och fixade iordning henne sen gav vi oss ut i på en härlig tur! Vi red längs grusvägen med många upp- och nedförsbackar, vid en liten sjö tog vi vänster och följde en å. Det var så fantastiskt vackert, så här i sommargrönskan! Vi travade våra fem minuter och hästarna tyckte det var härligt att komma ut!
 
Efter ridturen fick Disa stå i lugn och ro med kyldamasken på sitt ben medans jag skurade klart boxen. Det gick så otroligt snabbt att skura i år, skönt det! Jag får bara ta fönstret en annan dag, för jag hade inga bra grejer at putsa det med!
 
Annars har jag klippt mig idag, snart tapetserat klart lilla rummet och köpt en ny hylla till köket! Jisses vad man hinner när man är ledig :)

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Du är verkligen effektiv Katta! Jag har som tur är inga fönster jag måste putsa hos hästarna, men däremot de här hemma skulle behöva få sig en omgång... fast roligare saker finns ju ;)

Kommentera här: