Shopping

 
 
Jag hittade en hel del saker på Falsterbo, det jag allra helst vill ha är ett Dyon-träns (jaaa, fortfarande...) men jag hade som vanligt glömt att mäta Disas träns hon har nu för att se om hon passar i ett full. Ja, ja nån gång kanske det blir ett ;). 
Det snyggaste jag köpte var en vinterjacka från Tyskland och ett fleece-täcke till Disa med samma tryck! Riktigt cool ridjacka som jag verkligen älskar!!!
 
 
Täcket tänker jag prova på Disa imorgon, så idag får ni bara en bild när det är nerpackat!
 
 
Jag köpte en snygg T-shirt från Falsterbo!
 
 
Sen blev det faktiskt en del från Börjes.
 
Snygg bling-bling grimma
 
 
Flugpannband
 
Flughuva
 
och en ny huva när jag rider, det syns inte så bra på bilden men den är blå!
 
Jag passade också på att köpa extra höpåsar och vi fick lite provsmakning från Krafft.
 
 
Jag är väldigt nöjd med mina inköp och jag ser framemot att prova det riktigt snygga täcket på Disa imorgon!
 
        

Kommentera här: