Ja, jag vet...

Ha, det är alltid så här när man börjar jobba. Jag hinner inte blogga och efter en ytterst hysterisk vecka på jobbet är det verkligen förlåtet, bara så ni vet!!!
 
Disa mår toppen och svullnaden blir bara bättre och bättre eller ja ja, den minskar! Vi har skrittat i paddocken och varit ute i skogen. Det är så roligt när man kan rida nu igen!
 
Idag var det dock mindre roligt eftersom vintern har kommit! Så himla kallt, termometern visar på 5 minus men iskall vind, så det är säkert minus 15 brrr. Jag tog inget ridtur idag pga kylan och ingen var sugen det minsta på att rida. Jag som bara skrittat skulle säkert fryst ihjäl!
 
Imorgon startar en ny vecka och nya friska tag.
 
See ya!

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Jag förstår dig! Det är svårt att hinna med bloggen emellanåt.
Tycker du gör helt rätt som prioriterar att faktiskt vara i stallet framför att blogga om det. ;-)
Roligt att det blir bättre med Disa!

SV: Kåge tackar för den komplimangen! ;-)
Jag försöker vara försiktig både i ridning och hantering. Det är stora djur, särskilt när vi vill olika saker.
Grimmer är egentligen världens snällaste, men hästar är flyktdjur och vad som helst kan hända.
Visst är det spännande? :-p Skämt åsido, jag var rätt skakis efteråt.

2 Jenny:

skriven

Ja fy sjutton för kylan, jag höll på att förfrysa när jag var ute i stallet idag :S

Kommentera här: