Fy tusan!!!

Det är fortfarande kallt och nordanvinden verkar vara här för att stanna!
 
Jag som bara skrittar känner att jag nog fryser ihjäl om jag ger mig ut och rider, så jag och Disa promenerar lite korta sträckor.
 
Hennes ben är helt bra och det känns bara lite hårt där svullnaden har varit. Det känns verkligen toppen.
 
Igår var jag och hämtade min sadel, jag har ju värmt om bommen på den och den satt verkligen bättre idag när jag provade den.
 
Disa och Bella har nu fått en hösilagebal i hagen, nöjd tant :) Jag behöver bara göra 2 höpåsar om dagen nu! Lycka!!!
 
Bilder från dagens promenad.
 
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Gött med fri tillgång i hagen ;) Men jag håller med dig, den här vinden är verkligen hemsk, fy sjutton vad det blåste kallt idag :S

2 Natalie:

skriven

Vinden är iskall. Även om jag rider barbacka på varm häst med massor av kläder så fryser jag...
Bra med fri tillgång! Mindre jobb är alltid uppskattat. ;-)
Härligt att hon blir bättre för varje dag, fina Disa.

Kommentera här: