Snöklampar!

Idag hade det kommit lite snö och jag bestämde mig för att rida lite i paddocken. Men det blev tyvärr bara några varv i skritt. Snön klampade nåt otroligt, trots snösulor runt om och för att inte fresta på hennes ben mer nödvändigt fick det bli så idag! Men hon verkade nöjd ändå!
 
Haha, ser ut som hon har ett öra! haha!
 
Idag tog jag kort på det här med sadelgjorden. Så här såg det ut när jag spände den gamla, fast här har jag inte spänt så hårt. Men när jag gör det så går spännena från gjorden mot hennes kropp.
 
 
 
Med den nya gjorden blir det så här istället:
 
 
Disa verkade mycket nöjdare idag, med den nya gjorden och jag har lärt mig något nytt.
 
Tog kort på mina höpåsar idag! Det är väl intressant ;)
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Såg inte så skönt ut med den gamla gjorden, den andra såg bättre ut :)

2 Natalie:

skriven

Det såg fint ut med den nya gjorden. :-)

Kommentera här: