Konstig dag!

Även idag jag upp tidigt och åkte iväg till stallet. Tydligen hade det varit världens åskväder vid femtiden på morgonen, men det hörde jag inte nåt av!
 
Disa hade fått stå inne några timmar på natten och det märktes när vi gav oss ut på ridturen. Hon var mycket piggare och framåt idag, verkligen skillnad mot igår. Efter ridturen drog åskvädret in med ny kraft och hästarna fick vara kvar inne, skönt det.
 
När jag kom hem duschade jag och gick och la mig igen... Väldigt onödigt! För jag stensomnade och sov till klockan ett!!! Inte bra, resten av dagen har jag inte gjort nåt mer än att laga middag. Vilat lite till, spelat löjliga spel, kollat på världens åskväder som drog in!
 
Imorgon börjar Juha jobba igen, jag längtar också till jobbet! Men snart får jag börja igen, ska börja tänka framåt och planera lite lektioner och jag ser fram emot att träffa mina kollegor och alla fina elever!

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Det är ju bra att du längtar tillbaka till jobbet, för de flesta är det nog tvärt om ;)

Kommentera här: