En lugn och skön dag!

Ljuvligt! Har lovat mig själv att verkligen ta vara på de sista dagarna av sommarledigheten. Nu har jag 10 dagar kvar!
 
Idag har vi storstädat, vilket verkligen var välbehövligt! Efter det åkte vi till Knalleland och shoppade lite. Ny utetermometer, bordstabletter, flugspray och lite annat smått och gott.
 
Senare idag skall jag ut och kolla till Disa och pyssla om henne. Idag får hon vila, för hon har en ny hagkompis och det är bra att inte störa dem när de nyss är ihopsläppta. Jag brukar låta dem vara i lugn och ro för att lära känna varandra och imorgon kan vi sätta fart igen.
 
Ska snart leta upp min hästbok från 80-talet :) Lite småsugen på att komma igång och planera, jag älskar verkligen att planera, vad det än är. Det är min grej, men blir det inte som jag tänkt så gör det inte så mycket! Skönt det!
 
 
I eftermiddag skall jag ta lite nya hagbilder på damen! Så har ni nått att se framemot!

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Ja se till att ta vara på dagarna! Hoppas Disa trivs med nya kompisen.

Kommentera här: