Allt är bra!

Oops! Här var det dött, så är det inte i verkligheten kan jag lova!
 
Fullt ös på jobbet, hem, åka till stallet, rida, hem, handla och annnat som måste fixa, laga mat och sen natti natti!
 
Disa har varit rätt trökig att rida det sista och det har nog haft med hennes framhovar att göra. Hovis fick komma ut igår och fixa dem och nu kommer hon att skos fram var 4:e vecka... Vilken skillnad det var att rida, pigg och framåt!
 
Idag var min bästa vän med mig i stallet, Sussa! Så roligt och man får inspiration till att verkligen ta tag i ridning! Så kuul!!!!
 
 

Kommentarer:

1 Sussa:

skriven

Ni är verkligen ett stiligt ekipage. Nu är det träning som gäller så ni kan tävla till våren. Det är min tur nu att få vara hästskötare på tävlingar. Du har ju hjälpt mig så många gånger.

2 Jenny:

skriven

Oj, är det dålig kvalitet som gör att hon måste skos fram så ofta eller växer hovarna som ogräs? ;)

Kommentera här: