Påsklov!

Hmmm, njuter att mitt lov till 110 procent. Har det hur bra som helst och snart, snart åker vi Lotta i Hamburg! Det längtar jag allra mest efter. Det ska bli sååå roligt att få träffa henne igen!!!
 
Här flyter allt på som vanligt. Jag och Disa ägnar oss åt skritturer och promenader om vart annat. Det går bra, eller just nu funderar jag på hur vi ska stå ut med att bara skritta i 2,5 månad till.... Men men, det kommer att gå bra, bättre det än att inte få rida ut alls.
 
Tog två roliga skuggbilder idag när jag red.
 
 
 
 
hahaha! Jag tyckte den var rolig iallafall ;)
 
De senaste dagarna har det blåst en hel del och det tycker väl Disa är så där. Då trivs hon allra bäst i sin box!
 
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Ja fy sjutton vad det blåst mycket! Kallt... brr! Ha så gott i Hamburg!

Kommentera här: