Ajjj!

Disa hon är alltid sur när man ska lägga på sadeln, spänna sadelgjorden och fixa med täcket. Hon brukar alltd bara hota. Men idag hände det... hon bet mig i armen. Ajjj, vad ont det gjorde!!! Ett sånt där bett när hon fick tag i yttersta skinnet. Jag blev riktigt arg på henne och jag lovar er att hon inte gör om det, den närmaste tiden iallafall.
Vi red en stund och det gick väl så där, samtidigt rider inte jag fullt ut för jag har jäkligt ont i mitt knä. Jag vet inte vad jag har gjort och det är mycket bättre. Men jag måste ha stödbandage på hela tiden. Egentligen skulle jag ha tränat för Elin imorgon men jag avbokade det pga mitt knä men jag hoppas det är helt borta snart.
Idag har några sommarblommor fått flytta in, det är bara att inse... hösten är här!
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Hoppsan! Dessa ston alltså... hoppas hon inte gör om det.
Trist med knäet, hoppas det går över snart. Knepigt att du inte vet orsaken.

2 Natalie:

skriven

Aj! Otur att hon lyckades bita dig. Hoppas det var sista och enda gången.
Du får väl rida barbacka, då belastar du inte ditt knä lika mycket. ;-) Hoppas det går över snart. Knän och ridning går inte alltid så bra ihop.

SV: Jag är riktigt imponerad av Grimmer som annars brukar vara väldigt lättirriterad och grinig om någon går vid sidan av honom. Jag tänker utnyttja Grimmer så mycket som möjligt när jag lär Kåge nya saker.

Kommentera här: