Glömde ju!

 Glömde ju att berätta att jag besökte hästmässan i helgen. Jag hade tur att få tag i en fribiljett :) och traskade runt och tittade på alla utställarna. Hööks hade bara med sig alla möjliga reflexsaker till häst och ryttare... verkligen tråkigt! Men det fanns en del annat att kolla på och tillslut bestämde jag mig för ett par skydd till Disa. De är riktigt snygga!
 
De fick hon ha idag när vi red i paddocken. Hon gick riktigt fint och jag är verkligen nöjd! Det som retar mig mest nu är alla älgloppor. Disa har minst en efter varje ridtur, även om vi bara har varit i paddocken... suck! Som tur är bryr sig inte Disa så himla mycket om dem när man rider. Men blir desto mer irriterad när hon står i gången. Oftast lyckas jag att hitta dem i pälsen på henne, men börjar bli lite trött på dem!
 
Alessio är fortfarande kvar på djursjukhuset men det går åt rätt håll. Han får vara ute i gången och promenera lite och Helen säger att han börjar bli rastlös! Klicka här så kommer du till en liten film från dagens promenad! Han kämpar bra den lille vännen!
 
 
Emma och Alessio hälsar från sjukhuset!

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Det var ju bra att du hittade ett par benskydd i alla fall :) Hööks brukar vara tråkiga på mässor tycker jag, de har sällan med sig så mycket.

Vad han kämpar, Alessio! Det verkar ju gå åt rätt håll i alla fall :)

2 Sussa:

skriven

Snygga skydd!
Stackars lille Allesio men han är ju en liten kämpe:)

Kommentera här: