En torsdag på hösten!

Idag har det regnat en del och blåst! Men det har inte gjort mig så mycket, för jag har tillbringat dagen på Borås Ridhus och kikat på Änglahoppet. Idag var det kval till GP-ponnyn. Irén hade två ponnyer med och de gjorde sitt bästa, det resulterade i en tredje plats för en av dem i förklassen!
 
 
Efter det åkte jag en sväng till Hööks och köpte sadelöverdrag, "lås" till benlindor och en Himalaya saltsten till Disa. Sen bar det iväg till lasarettet och följa med Pappa till ett sjukhusbesök som gick riktigt bra! Hem och laga lite middag sen till stallet. Där fixade jag med Disa, som inte hade lika svullet ben idag och det gjorde mig glad. :) :) :) Jag smörjade med kylbalsam och pysslade med henne!
 
Nuu är det soffhäng och slappande som gäller!
 

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Det såg trevligt ut att titta på hopptävling! :-) Tur att sjukhusbesöket gick bra.

Kommentera här: