Känns bra!

Då så... kylan är här och då är det dags att plocka fram vinterkläderna! Eftersom jag inte är så duktig av mig hade jag hängt undan vinterjackan men inte tvättat den, så idag fick vinterkängorna göra sin säsongspremiär! Jackan är i tvättmaskinen och får vänta tills imorgon.
 
 
Idag tog jag ut Disa och sprang lite med henne på grusvägen. Hon tyckte det var trevligt att se något annat än stallet och hagen. Hon visade ingen hälta i skritten eller i traven men jag har fått rådet att avvakta med ridningen eftersom hon fortfarande är svullen vid senan. Men allt går åt rätt håll! Här får ni ni en bild på en lycklig Disa!
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Härligt att hon är på bättringsvägen!
Jag är glad att det vart mildare igen, snön var inte alls välkommen :p

2 Natalie:

skriven

Jag tycker vädret och temperaturen skiljer sig från dag till dag. Ibland har jag termobyxor och vinterjacka, ibland ridbyxor och vanlig jacka. ;-)
Roligt för Disa att komma ut lite. Fin bild! :-)

Kommentera här: