Oj då!!!

Hjälpes vad tiden springer iväg! Har inte skrivit här på en vecka ju... Men så är det väl men den här årstiden.
 
Helgen ägnade jag åt att sälja saker på loppis och det gick väl sådär... Ja ja, det är ju roligt att träffa folk och få sålt lite grann iallafall. Jag hittade ett fint blingblingträns på loppisen på Borås Ridhus som jag köpte och det passade Disa perfekt!
 
 
 
Jag har ridit ut det mesta och igår blev det en uteritt tillsammans med det vita ponnyerna i stallet, i totalt ösregn. Men duktiga var vi och nöjda efteråt, men helt genomblöta!!!
 
Idag har vi haft besök av Jimmy, Marjo, Emmi och Moa. De följde med ut till stallet och jag red en stund i paddocken och Emmi fick också prova att rida Disa.
 
 
Annars kan jag berätta att Disa nu är min :), hon är avmaskad och skall snart få gå ut i stora härliga sommarhagen. Hovis har också varit på besök, nyverkad och nyskodd häst!
 
Disa är riktigt pigg och framåt just nu. Hon verkar trivas bättre med den varma årstiden och är verkligen på G. Det är riktigt, riktigt roligt att rida henne nu. Åh, vad jag är glad att hon är min!
 

Kommentarer:

1 Sussa:

skriven

Supersnyggt träns:-)

2 Natalie:

skriven

Fint träns! :-) kan tänka mig att det blir roligare att rida när hon är din.

3 Jenny:

skriven

Tränset var ju jättesnyggt ju! Passade kanonbra :)
Vad roligt att hon nu äntligen är din!

Kommentera här: