Lite dött!

Här har det varit lite dött, men det beror på att jag inte har ridit något. Underlaget har varit isigt, isigt och isigt! Disa har fått vila lite och det kanske hon har tyckt varit skönt.
 
Men nu är det dags att sätta fart igen. Idag skall jag och Ulla rida ut tillsammans och sen är det full fart som gäller. Nu har ju ljuset återvänt och det är såååååååå underbart. Solen har lyst några dagar och man blir så glad och pigg!
 
Jag har även fått erbjudande om att köpa Disa, jag tänker fortfarande på saken och jag antar att Erica väntar på mitt svar!
 
Igår var jag och shoppade mig en ny jacka på Hööks. Det blev inte den jag tänkt från början utan köpte den här:
 
 
Jag köpte även B-vitamin till Disa, fällningen börjar snart och då är det bra att ha det.
 
 

Kommentarer:

1 mikael:

skriven

är den inte för liten den jackan!!:-)

Svar: hmmm, finns väl rätt storlek att köpa ;)
Katta

Kommentera här: