Går ju sädär...

Försöker verkligen komma igång med ridningen men.... isigt och eländigt fortfarande. Men gör mitt bästa hela tiden. Men vad hjälper det! Nu väntar jag verkligen på våren!!!
 
Det är bestämt att Disa skall åka hem till ägaren igen, eftersom hon skall säljas! Tyvärr har jag inte möjlighet att köpa henne, så därför är det dags att ge sig ut och leta efter något annat. Mycket synd och jag kommer verkligen att sakna denna fina dam! Hon är ju så trevlig och nu har vi verkligen lärt känna varandra! Men vi har lite tid kvar att mysa på innan hon skall hem!
 
Imorgon skall jag åka och provrida en annan pålle... så vi får se vad det ger :)

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Tråkigt att du måste lämna tillbaka henne.
Hoppas du hittar någon ny häst som passar!

Svar: Ja, det känns väldigt tråkigt
Katta

Kommentera här: