Vardagen är tillbaka!

Nu är det full fart med jobb och vardagen är här. Jag trivs rätt bra med det, när livet har sin gilla gång...

Jag red Disa i paddocken idag och jag testade en rolig övning som jag fick tips om på nätet. Jag gjorde en volt tillbaka på mitten av långsidan på kortsidan en 10 m volt och sen en volt tillbaka på nästa långsida. Disa är inte alls svår att göra såna övningar med, så det gick riktigt bra.

Alessio fick bli ompysslad idag, han är rätt trött nu, när han busar med Pompom på dagarna! Hans man har växt ordentligt och snart "lägger" den sig ner!

Ja ja, Juha fotade mig och Disa idag, resultatet blev så där men jag bjuder på det!



Försökte också fota Alessio, så man skulle se hur manen har vuxit, gick väl sådär.





Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Härligt med paddock mörka kvällar.
Söt han är Alessio. :-)

Svar: Det är så underbart med belyst paddock! Man kan verkligen rida!!! :) Sötponny!
Katta

Kommentera här: