...som trots allt gick vidare!

Man tror att världen skall stanna upp ett tag och man skall hinna tänka. Man tror att alla skall veta vad man har känt. Man tror att alla förstår och ser...
 
Men tiden fortsätter och man går vidare, trots att man inte tror att det skall möjligt! Vissa saker i livet har lärt mig att jag klara så mycket mer än jag någonsin har trott om mig själv.
 
Dagarna går vidare och faktiskt är det skönt att kunna komma ut i skogen en stund. Koppla bort tankarna och faktiskt gå vidare själv också! Det avslutade jag dagen med, åkte till stallet och red. Det var kul, för Ulla och hennes häst följde med på en tur ut i skogen. Härligt!
 
Efter det kom Emma och red Alessio, han skötte sig som vanligt!
 

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Det är ingen mer än du själv som verkligen förstår hur du känner, men det är alltid skönt att veta att du inte är ensam! :-)
Och oftast brukar saker bli lättare med tiden.

Härligt att komma ut på en ridtur och roligt att Alessio sköter sig.
Jag måste hälsa på er snart!

Svar: Så sant så sant! Du är välkommen när du vill!
Katta

Kommentera här: