Kallt.

Idag har det varit mellan tio och femton minusgrader. Jag och Juha tog det lugnt på förmiddagen och åkte mot stallet för att greja lite. Jag bestämde mig för att rida trots kylan och gav mig iväg mot skogen. Efter en liten bit kom det en Dumpers körande på skogsvägen, jag och Disa höll oss undan på en liten äng. Men jag förstod att han skulle komma fler gånger så jag vände hemåt. Tänkte valt en annan väg men det var full fart med skogsmaskiner och traktorer överallt så det blev paddocken tillslut!
Efter ridturen ryktade jag Disa och flätade hennes man. Jag försöker få all man att ligga på ena sidan, vi får väl se om det hjälper.
Sen var det ut i hagen igen och mumsa hösilage. Massa mat så de håller värmen!
Emma kom på besök idag och pysslade och tog en promenad med Alessio.

Kommentera här: