Dagarna går!

Visst är det roligt med rubriker! Man försöker komma på nåt bra varje gång, men det är rätt svårt! Får kanske köra med samma varje gång... kanske: Hej bloggen! hahaha!
 
Veckan har varit bra, fast kallt! Jag longerat Disa och pysslat men inte ridit något under veckan. Det måste det bli ändring på! Disa tycker ju verkligen inte om att vila!
 
Alessio har jag också pysslat med men inte motionerat. Nu börjar flytten närma sig för honom och det blir bra för honom! Jag hoppas att boxen blir ledig, som hans fodervärdar väntar på, så han kan flytta omkring den 16 februari.
 
Jag har tänkt vidare på det där med träningar med Disa och tror att jag skall försöka hitta någon som har möjlighet att komma och träna oss i dressyr. Fast jag tror att jag kommer att få åka iväg och träna! Men jag skall tänka till vem jag vill ha hjälp av. Helst skulle jag vilja att Anna kom och hjälpte mig, men hon har flyttat till Skåne, lite väl långt! Vi får se vad jag kommer fram till.
 
Måste bara berätta något roligt! Ullas lilla shetlandsponny Olle går tillsammans med Disa och Bella nu. När Ulla släppte in Olle till tanterna, kollade Disa bara på honom och fortsatte sen äta. Hon konstaterade bara att jaha, nu är han här. Hon är så cool, Disa!

Kommentera här: