Telefonsamtal

Jag lämnade ju nya blodprov i fredags, då skulle järnet i blodet kollas. Idag ringde doktorn och han var allt annat än nöjd... Mina järnvärden ligger på 3 och skall ligga på mellan 10 - 130 och blodvärdet var ju också dåligt under 90 och normalt är 120 - 160.
 
Nu har jag fått järntabletter och en remiss till gyn. Så får vi se vad som händer. Det skall bli intressant att se om jag kommer att känna mig piggare! Det behövs verkligen ska jag säga... det finns mycket som jag bara inte har orkat göra.

Kommentarer:

1 Nathalie:

skriven

Usch! Hoppas det blir bättre eller att dom iaf hittar vad som är fel! Krya på dig!

2 Jenny:

skriven

Men oj, vad läskigt! Det låter ju inte alls bra, men vilken tur att de hittat problemet i alla fall och att du är på rätt väg. Ta hand om dig!

Kommentera här: