Inköpslista

Eftersom jag senast idag har konstaterat att jag har alldeles för mycket hästsaker, så borde jag ju inte.....
 
Men jag är inte så mycket för att handla kläder, husgeråd och andra saker. Men hästrelaterade varor är alltid lika roligt att köpa. Nu har jag bestämt mig för att handla tre saker som jag VERKLIGEN behöver. Alla sakerna kommer från Hööks
 
Nr 1. En ny ridjacka. Dragkedjan har gått sönder på den jag har och eftersom jag tycker så bra om softshellmaterialet så blir det en sån! Jag har redan spanat in den i affären och den är riktigt snygg.
 
 
2. Ett riktigt snyggt träns till Disa. Jag tror jag skall köpa det... det är ju verkligen fint!
 
 
3. Sist och minst så står ett grimskaft på önskelistan. Det behövs nya!
 
 
 
Jackan SKALL jag har och grimskaftet också, tränset får vi se....

Kommentarer:

1 Jeanette:

skriven

Riktigt snygg jacka! Den har jag missat. Ingår figuren och midjan tro, för i så fall ska jag också ha en ;)

2 Natalie:

skriven

Fina saker! Tränset var riktigt snyggt! Funderar också på att köpa ett nytt träns (precis som om jag behöver det). De har några i x-full på hööks

Kommentera här: