En förklaring!

I onsdags fick jag svar på mina prover och jag har lågt blodvärde. Det är under 90 och det lägsta man skall ha är typ 120. Jag fick lämna nya prover i fredags och får reda på hur vi skall gå vidare nästa vecka. 
 
 
Det känns iallafall skönt att få reda på varför jag känner mig så himla trött och orkeslös emellanåt.
 
Veckan började med att jag var sjuk och bara tog det lugnt. Har bara longerat Disa och pysslat med båda pållarna. I fredags packade jag alla Alessios grejor och igår körde jag honom till Emma, som var överlycklig att äntligen få en ponny att pyssla om! Alessio fick en ny bästis direkt och tyckte det var jättespännande.
 

 
 
På kvällen var vi hos grannarna och åt gott och kikade på melodifestivalen. Det var väldigt trevligt. Idag sköter Linda om Disa och Sussa skall komma hit och fika. Annars skall jag bara ta det lugnt och njuta av att det är en härligt ledig vecka!
 
En bild på Alessios pappa Zoogin som lekte cirkushäst igår, tack Annika för lånet av bilden!
 
 
 

Kommentera här: