Andra dagen!

Idag är det andra dagen på årets sportlov och jag känner mig en aning bättre. Igår orkade jag färga håret, så idag skall vi åka till polisen och förnya våra pass. Jag kan ju inte vara gråhårig på passfotot! Men iallafall, Linda har hand om Disa idag och jag skulle allra helst vilja åka till Hööks och kolla på deras rea. Men egentligen är det helt onödigt för jag har ju redan så mycket hästgrejor.
 
Jag skall försöka ta det lugnt även idag och bara vila mig, så kanske jag orkar vara som vanligt resten av sportlovet!
 
Kram på er!

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Jag sitter också o tänker på hööks rean. Försöker intala mig själv att jag absolut inte behöver mer saker, men det var mycket fint! :-)

2 Natalie:

skriven

Jag sitter också o tänker på hööks rean. Försöker intala mig själv att jag absolut inte behöver mer saker, men det var mycket fint! :-)

3 Jenny:

skriven

Krya på dig och hoppas du får njuta lite av ledigheten också!

Kommentera här: