Tacksamt!

Ibland har man tur! Idag regnade det som sjutton men när jag och Ulla gav oss ut på en tur med våra pållar så var det uppehåll. Det kom några droppar på slutet, men annars så klarade vi oss. Disa var jättepigg och lite tittig men gjorde inga dumheter mer än blåste lite. Hon trampade på fint och det var göörhärligt att komma ut.
 
Läste på lite om mina kyldamasker idag på tillverkarens hemsida. Tur var väl det... När jag köpte dem så frågade jag om de skulle ligga länge i vattnet innan jag satte på dem och de sa att det räckte att lägga dem en stund, när jag läste ordentligt på hemsidan så stod det att de skulle ligga i kallt vatten i ca 20 min. Så nu blir det bara att göra om och göra rätt!
 
Annars borstade jag, mockade, gjorde höpåsar... Hahaha, jag har fått lite träningsvärk i låren, hahahah!
 
 

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Härligt att ni kan ta er ut på skritturer. Kan tänka mig att du har träningsvärk, det har varit ett långt uppehåll.
Hoppas Disa blir bra snart. :-)

Kommentera här: