Stalldag!

Idag åkte jag till stallet efter jag hade vaknat! Fram vid tolvtiden sådär... Har verkligen vänt på dygnet denna julledigheten!
 
Jag och Kristin tog oss en tur till Hedmans hästaffär som ligger i Sollebrunn. Jag lämnade in min dressyrsadel för att värma om bommen till en storlek mindre och eftersom de hade rea, passade vi på att kika lite. Men jag shoppade ingenting. Jag tittade lite efter täcken men de var antingen för stora eller för små för att passa Disa. Nu är det bara att vänta tills sadeln blir klar. Men jag har en annan sadel också, så jag kan fortsätta rida!
 
När jag kom tillbaka till stallet var det dags att ta den dagliga skritturen med Disa och idag fick vi sällskap av Jonna och Morran. Det var verkligen skönt att komma ut, precis som vanligt!
 
Nu ska jag vara stalledig över nyår som vi skall traditionsenligt ska fira i Göteborg tillsammans med Anne och Mikael.
 
Dagens Disabild!
 
 

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Tjusigt pannband hon har. :-)
Den affären har jag inte hört talas om tidigare. Hoppas sadeln passar bättre när den är färdig.

Kommentera här: