Långsamt!

Verkligen långsamt... Det tar tid att läka en sena. fast min hovis säger att det inte är en sena utan förstärkningsbandet som är svullet.
 
Det tar tid men blir sakta men säkert bättre och bättre.. Jag har bestämt att fortsätter förbättringen så skall jag börja skritta henne efter jul. Jag längtar verkligen efter att börja rida och jag tror att Disa också längtar efter att komma ut.
 
Nu mockar jag, gör höpåsar, borstar lite, mockar... inte så mycket att berätta här i bloggen. Men ja ja, så är det!
Disa får väl vila och komma i form med sina Back on Track!
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Bra att det går åt rätt håll i alla fall, men jadu du behöver nog en till häst ;)

SV: Ja, här händer det grejer må du tro!

2 Natalie:

skriven

Det var verkligen en långdragen skada. Tur att det går åt rätt håll, hoppas du kan börja skritta henne lite smått snart.

SV: Tack, kände att det var dags att byta blogg för att fräscha upp det hela en aning. :-)

Kommentera här: