Imorgon :)

Imorgon ska jag börja skritta Disa!
 
Jag skall till att börja med skritta 30 min/dag och det skall bli så roligt att komma igång igen! Nu kommer jag säkert att uppdatera bloggen mer också.
 
Idag har jag varit på Myone och verkligen fyndat! Jag fick ett presentkort utav Juha i julklapp och jag har länge tittat på kyldamasker till Disa men de är ju så förbaskat dyra. Men idag när jag gick till Myone, frågade jag om de hade några, de hade ett par kvar som var nedsatta med 70%, så de kostade bara lite över 300kr! Jag fick 900kr rabatt!!! Så himla bra!! Snygga är de inte men fyller sin funktion hoppas jag! Det är bara att lägga dem i kallt vatten och sen knäppa på dem, hovis har givit mig stränga order om att använda kyldamasker när jag börjar sätta igång henne igen.
 
 
Shoppade lite annat smått och gott också... även ridstrumpor som det inte blev nån bild på ;)
 
 
 
 
Strax dags att köra Lotta till flygplatsen... fast jag ska nog vägra, så hon får fortsätta att vara i Sverige!
 
Imorgon är det dags för ridtur igen! Tjoho!
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vilket fynd!! Inte ofta reapriset kommer så lämpligt som det gjorde i ditt fall.
Hoppas de gör verkan så att Disa snart är igång igen.

Kommentera här: