Tack!

Tack för grattiskommentarerna! Jo, beslutet känns rätt att behålla damen, hon är ju så mysig.
 
Igår var Linda och fixade med Disa och idag åkte jag ut en sväng. Borstade och pysslade men red inte av olika anledningar. Men det gör inget om hon vilar ibland. Idag satte jag på täcke igen eftersom det tydligen skall regna imorgon! Det känns som om det är hur länge sen som helst det regnade...
 
Jag har också bestämt mig för att sälja sulkyn, så om någon är intresserad eller vet någon som är så hör av er!
 
Så här ser den ut! 800kr, prutat och klart ;)
 

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Håller med, både hästar och ryttare behöver vila ibland. ;-)
Hur går det för Docka förresten?

Jag kommer gärna o hälsar på er någon dag, hade vart mysigt med en ridtur. :-)

2 Jenny:

skriven

Det var verkligen länge sedan det regnade... nästan lite overkligt med tanke på hurdant väder det var i höstas :o Härligt med all sol tycker jag!

Kommentera här: