Sjuk, Hamburg och frisk

Ja, så har mitt liv sett ut den senaste veckan!
 
Jag har haft en rejäl släng av feber, nu har jag bara den inte så trevliga hostan kvar och näsan rinner.

Typiskt dålig inledning av påsklovet, men ibland är det bara att gilla läget. Kom igång på påskdagen och vågade mig ut lite. Åkte en sväng till stallet och kollade till Disa och tog det lugnt. På annandagen longerade jag henne i paddocken! Tjoho, isen har släppt såpass att det gick att vara på en volt.
 
I måndags satte vi oss i bilen och åkte till Lotta, åh vad det var härligt att träffa henne igen! Vi bodde hos henne, hon har en jättefin etta med en inglasad balkong. Vi var ute på stan och kollade runt, fikade vid sjön, var på Dom och åt på restaurang. Annars umgicks vi mest hemma hos henne. Vi hade med oss smörgåstårta och överraskade henne med och det var gott!
 
Idag skall jag ut till stallet och mysa med Disa, det kommer en och tittar på sulkyn, förhoppningsvis får jag sålt den! Annars skall vi väl bara koppla av efter att ha kört bil i 120mil!
 
 

Kommentera här: