Så kul!

Jag köpte mig nya glasögon för så där en två månader sedan, Men tiden gick och jag hörde inget från glasögonaffären, jag åkte dit och pratade med dem... hade de slarvat bort min beställning?? Jo, det verkade så... Men jag hade kvittot och visade att jag hade betalat! De lovade att höra av sig och ringde strax efter påsk, mina glasögon verkade ha försvunnit med posten nånstans. Ja ja, bara att vänta igen MEN de lovade mig att jag skulle få tillbaka hälften av pengarna! Idag hämtade jag dem och jag är mer än nöjd. De är fina och passar kanon!
 
Igår budade jag hem en kamera på Borås Loppis på FB för 270kr, den skulle funka och vara okej. Ja ja, idag hämtade vi den och den är KANON!!! Jag är hur nöjd som helst, jag har aldrig haft en sån fin kamera kan jag lova. Den har väl några år på nacken men verkar välvårdad och tar bra kort! En riktigt fin dag :)
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Passade ju jättebra! Och vad bra att du fick tillbaka hälften, det var ju hyggligt av dem :)

Kommentera här: