Rolig!

Jag har faktiskt en hel del läsare här på min blogg, så jag inser att jag nog får bli bättre på att uppdatera! Jättekul att se besöksstatistiken öka och öka! Tack tack!
 
Igår bestämde jag mig! Disa får stanna hos mig och bli min! Åhhhhh, det känns så bra och hon är så fin och snäll! Det är roligt att rida henne och pyssla med henne.
 
Igår tog vi en "premiärtur" i paddocken, det var verkligen länge sedan jag red där. Ena långsidan av paddocken är inte riktigt isfri än men det gick fint att var på en av volterna och ett ypperligt tillfälle att träna på att rida rätt upp. Det är ju bra om man rider rakt och inte vinglar.... Annars red jag mycket volter, sidvärtes och halter. Hon var riktigt fin!
 
På kvällen hamnade vi på Grand 40+ och vi fick visa leg för att komma in... hahahaha! Men roligt hade vi och dansade halva natten!
 
Idag är jag rätt trött men åkte ut till stallet på förmiddagen och jag red med Ulla ut på en bra runda med mycket trav och en del galopp. Idag var Disa riktigt pigg och det gick fort, fort! Men det var bara roligt! En härlig tur som gjorde att jag piggnade till!
 
Sen var det dags att handla och efter det gjorde vi tacos och nu latar vi oss i soffan! Kanske blir en tur till stan ikväll... vi får se.
 
Förresten har Disa börjat fälla! Hon går utan täcke och myser i hagen. Kanske är det våren som är här? ;)
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Nämen vad roligt, grattis! Verkar som ett mycket bra beslut!

2 Natalie:

skriven

Grattis! Roligt att du ska behålla henne. Det verkar vara en trevlig häst och jag kan tänka mig att beslutet gör att du kan slappna av och lära känna henne ännu bättre.

Kommentera här: