Galopp

Idag red jag och Ulla ut en härlig entimmestur i skogen. Det var riktigt roligt, vi travade och galopperade där det gick. Tjälen går ur marken nu, så det är lite förrädiskt på vissa ställen i skogen. Man får vara uppmärksam, för helt plötsligt blir det stora hål i vägen.
 
Men allt gick bra och vi red en av mina favoritvägar. Disa tyckte också det var härligt att komma ut i skogen!
 
Hmmm, har jag glömt att skriva hur skönt det är med vår och att det är ljust till klockan nio på kvällen! ;)
 
Till helgen är det Scandinavium och naturligtvis har jag glömt att köpa biljetter... så blir det när inte Sussa håller ordning på mig ;) Men vi får väl se.. jag kanske får med mig Juha ner till Göteborg och gå på mässan iallafall!

Kommentarer:

1 Nathalie:

skriven

Vi ska åka ner och bara gå på mässan på torsdag om du vill följa med?? Kram Natta

2 Natalie:

skriven

Visst är det härligt med ljuset och den mjuka, bara marken. Men det är förrädiskt på många ställen.
Mysigt att galoppera i skogen!
Det blir bara mässan för min del också, men det räcker :-)

Kommentera här: