Finbesök!

Idag följde Sussa med mig till stallet! Det var jätteroligt. Vi har alltid så mycket att prata om och det var roligt att verkligen kunna visa Disa för Sussa.
 
Sist Sussa var med så gick det inte så bra... paddocken var isig och Disa hade lite ont pga täcket skavde på hennes manke. Men idag kunde vi rida.
 
Jag började rida och Sussa tyckte att jag var lite slö i min ridning ;) hehe! Men jag kanske skärper till mig lite nu och börjar kräva lite mer. Men Disa var duktig och en sak till, vädret var fantastiskt!
 
Sussa hoppade upp och red Disa en stund också, det gick kanonbra och naturligvis passade jag på att fota lite.
 
En härlig dag i stallet!
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Det blev ju jättefint kort. Nästa gång får jag ta kort på dig o Disa

2 Natalie:

skriven

Härliga bilder! Hon ser riktigt fin ut Disa. Jag får hälsa på er någon dag så jag får träffa henne.

Kommentera här: