Regn, regn och regn!

Herrejösses vad de har regnat! Helt galet! Igår fick hästapållarna vila och när jag kom till stallet tog jag in dem så de fick stå i sina boxar och mysa. De fick på sig torra täcken och sen massa hö att äta! De tyckte det var skönt båda två att komma in iallafall!
 
Idag tog jag och Disa en skogstur tillsammans med Ulla och Isabella. Det var verkligen härligt att skritta ut och vi klarade oss faktiskt från regn.
 
Rebel håller fortfarande på och hingstar sig! Han är verkligen jobbig men vad ska jag göra? Det tråkigaste är att han springer runt och fjantar och får ont i sitt ena ben, men men! Så får det vara! Han har iallafall nåt att göra och han och Disa går verkligen bra ihop! Det är bra!
 
Känner att jag måste skärpa mig med att ta kort! Var verkligen längesen nu!

Kommentera här: