Nu så!

Äntligen har jag fått tummen ur att ta lite bilder. Inte för att de blev så där himla bra. Men lite att titta på iallafall!
 
Idag har jag varit ordentlig och städat lite i mina skåp i sadelkammaren. Egentligen är det inte så himla stökigt men ändå. Jag la iordning sakerna och torkade lite på hyllorna så nu känns det lite fräschare.
 
Det finns ju inte så jättemycket kvar att äta i hagen för Rebel och Disa, så jag la ut lite hösilage till dem som de får imorgon när de går ut. Det skall bli intressant att se om de har ätit upp det. Jag tror inte att de är hungriga för de är runda och fina men men....
 
Idag tog jag och Disa en tur i paddocken. Vi kommer ju inte riktigt överens som jag har har berättat om innan. Men det börjar gå bättre och bättre. Nu är jag faktiskt helt inne på teorin att hon testar mig! Eftersom hon inte bryr sig eller surar det minsta när vi rider ut så kan hon ju inte helt plötsligt bli världens superkänsligaste häst i paddocken, idag när hon surade när vi började trava så brydde jag mig inte alls utan red bara på och då slutade hon. Hahaha! Jag har nog kommit på det! Det blev faktiskt en riktigt trevlig ridtur och både jag och Disa var nöjda efteråt och vi klarade oss från regnet!
 
Rebel i boxen, smutsig efter allt regnande!
 
 
Disa i boxen!
 
 
Strax ridtur och ja, vi lånade ditt ländtäcke, Linda! Disa ser väl så där peppad ut!
 
 

Här ser hon lite gladare ut iallafalll!
 

Kommentera här: