Rasande fart!

Oj, tiden springer iväg och det händer massor!
 
Disa fungerar toppen och blir bara bättre och bättre. Hon verkar trivas riktigt bra och det är hur roligt som helst att ha en storhäst att rida!
 
 
 
 
Rebel är det sådär med, han går på smärtstillande varannan dag. Annars har han fullt upp med att passa Disa och Alessio. Ja, för han har kommit hem igen pga olika anledningar. Hur jag skall göra fortsättningsvis med honom vet jag inte än. Men nu får han vara hemma ett tag, så får jag bestämma mig sen. Men nu är han hemma och han mår bra!
 
 
Denna helgen väntar uteritt, trots älgjakt, pyssel med Alessio och Rebel. I morgon blir det hästmässan och det ser jag verkligen framemot!
 
Trevlig helg på er allihopa!
 

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Roligt att det går så bra med Disa! Hon ser verkligen stor ut!
Skönt att Alessio kommit hem, lilla killen. Måste hälsa på er någon dag.

Jag har också retat upp många jägare i veckan! ;-) Men jag antar att känslorna är ömsesidiga mellan hästfolk och jägare.

2 Majne:

skriven

Förmodar att hämtningen av Alessio var anledningen till att du var förbannad, han ser doch välmående och pigg ut som tur är. Skulle vara kul att träffas någon gång, tror du att vi kan få till det i våra liv? Ha det bra! Kram

Kommentera här: